Zajęcia zintegrowane ( 3 godz.) – Cecylia Piwowar- Nadymus
Edukacja pol.-społ. ( 2 godz. )
Wprowadzenie dwuznaku rz , Rz
Ćw. pol-.społ. S. 47 ćw. 1 i 2
Podręcznik pol.- społ. S.51 zad. 3 i 4
Podziel na głoski i sylaby wyrazy: rzeźba, drzewo, malarz, rzeźbiarz.
Czy wiesz jak wygląda praca rzeźbiarza ?
Możesz oglądnąć film ,, W pracowni rzeźbiarza” na YouTubie .
Wykonaj z plasteliny lub modeliny ulubione zwierzątko.
Napisz zdania w zeszycie :
Rzeźbiarz rzeźbi . Malarz maluje. Murarz muruje. Krawiec szyje .
Zapamiętaj : Wyrazy rzeźbi, maluje, muruje oznaczają czynność. Są to czasowniki. Pytamy się o nie pytaniem: co robi?
Edukacja mat.- przyr. ( 1 godz.)
Rozszerzenie zakresu liczbowego do 30. Podręcznik mat.-przyr. S.51 zad.1 i 2.
Trzy dziesiątki to 30 ( trzydzieści)
Dwie dziesiątki i jeden ,to 21 ( dwadzieścia jeden)
20 +1 = 21
Dwie dziesiątki i dwa ,to 22 ( dwadzieścia dwa)
20 +2 = 22
Dwie dziesiątki i trzy ,to 23 ( dwadzieścia trzy)
20+3=23
Przepisz powyższe działania do zeszytu w kratkę .