1.Oglądanie filmu jak działa waga szalkowa.

2.Karta pracy cz.4, s.55. Kolorowanie w każdej parze cięższego przedmiotu, określanie co jest cięższe, a co lżejsze.
3.Słuchanie wiersza Ewy Małgorzaty Skorek „Nazwy miesięcy”
Jakie w roku miesiące mamy?
Czy wszystkie nazwy miesięcy znamy?
Komu nie sprawi trudu zadanie,
niech rozpoczyna ich wyliczanie.
Powietrza buzia dużo nabiera
i na wydechu nazwy wymienia:
styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień.
Jeśli za trudne było zadanie
ćwicz dalej z nami to wyliczanie:
styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień.
4.Dziecko samodzielnie wymienia nazwy miesięcy.
5.Wycinanie obrazka wagi i porozcinanie go na 5/6 części. Następnie zadaniem dziecka będzie złożenie obrazka w całość i naklejenie go na kartkę papieru.
https://image.ceneostatic.pl/data/products/10760756/i-goki-drewniana-waga-szalkowa-z-odwaznikami-51856.jpg