Wójt Gminy Nowy Żmigród zaprasza uprawnione osoby do złożenia dokumentów uczestnictwa w  projekcie „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”

Nabór wniosków na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR dotyczy krewnych w linii prostej tychże pracowników, tj. ich: dzieci, wnuków i prawnuków. Zadanie zostanie sfinansowane z funduszy europejskich, w ramach Osi V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020. 

I. Podstawowe założenia:

  1. Celem będzie wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi i młodzieżą (uczniami szkoły podstawowej i szkoły średniej) w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego.
  2. Gmina Nowy Żmigród planuje zakup:
  • laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem,
  • ubezpieczenia zakupionego sprzętu komputerowego,
  1. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

II. Celem ubiegania się o możliwość skorzystania z dofinansowania należy złożyć podpisane poniższe dokumenty:

  1. Oświadczenie dla rodzica /opiekuna prawnego ucznia małoletniego – Zał.7 lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (pobierający naukę w  roku szkolnym 2021/2022, który ukończył 18 rok życia) – Zał. 8,
  2. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
  3. Informację dodatkową.
  4. Ponadto prosimy o załączenie dokumentów potwierdzających zatrudnienie członka rodziny – krewnego w linii prostej – w PGR

III. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć na Biurze Podawczym Urzędu Gminy Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród (parter – przy głównym wejściu) do dnia  03 listopada 2021 roku  do godziny 17.00 lub wysłać na podany wyżej adres. Decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu, dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Termin składania oświadczeń upływa 03.11.2021 r. o godz. 17:00.


IV. Informacje dodatkowe:

  1. Złożenie dokumentów nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!
  2. W przypadku gdy gmina nie otrzyma grantu wystarczającego na pokrycie zapotrzebowania wynikającego ze złożonych oświadczeń mieszkańców o zakwalifikowaniu do projektu będzie decydować kolejność zgłoszeń.
  3. Zmiany w dokumentacji konkursowej wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa skutkować mogą wprowadzeniem zmian w udostępnianych formularzach i koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.
Kategorie: Wydarzenia